Наша команда розробляє готові маркетплейс рішення для інтернет-комерції на CMS 1С-Бітрікс. Ми усвідомлено прийшли в маркетплейс зі своїм продуктом. Нам завжди здавалося, що маркетплейс магазинах не вистачає естетики і простоти? і що при всьому своєму функціоналі такі інтернет-магазини не дуже універсальні і зручні для успішних проектів. У нас Детские коляски.

Двісті
проектів на основі магазину Bitlate
Сім
країн — географія проектів
в 4
рази дешевше індивідуальної розробки
Сто%
адаптивність
Один
день на повноцінний запуск
Сім
днів безкоштовного тестування
Ми глибоко переконані, що інтернет-магазин повинен бути не тільки функціональним, але і візуально розташовує до процесів покупки. Кажуть, що кращий дизайн — той, якого не видно. Саме від нього залежить де опиниться покупець після переходу в магазин, відчує він себе на величезному китайському складі або ж — потрапляє в атмосферу красивого і затишного маркету , де можна легко знайти і купити потрібний товар.

Ми глибоко переконані, що інтернет-магазин повинен бути не тільки функціональним, але і візуально розташовує до процесів покупки. Кажуть, що кращий дизайн — той, якого не видно. Саме від нього залежить де опиниться покупець після переходу в магазин, відчує він себе на величезному китайському складі або ж — потрапляє в атмосферу красивого і затишного маркету , де можна легко знайти і купити потрібний товар.
Саме це стало філософією продукту Bitlate Lite. Нам хотілося створити такий магазин який би влаштував всіх, і розробників і підприємців. Був зроблений наголос на абсолютну адаптивність без втрати зручності в процесах вибору і покупки товарів. Магазин повинен залишатися красивим і зручним на будь-якому пристрої. Саме це виділяє успішний проект

Якісний маркетплейс продукт відрізняється від тисячі готових рішень тим, що орієнтований на роботу з професіоналами і має служити відмінною основою для проекту будь-якого масштабу.
Саме це стало філософією продукту Bitlate Lite. Нам хотілося створити такий магазин який би влаштував всіх, і розробників і підприємців. Був зроблений наголос на абсолютну адаптивність без втрати зручності в процесах вибору і покупки товарів. Магазин повинен залишатися красивим і зручним на будь-якому пристрої. Саме це виділяє успішний проект. Повинен бути гнучким і давати простір в індивідуалізації, зберігаючи абсолютну повноцінність в якості готового бізнес-рішення. Результатом багатьох годин аналітики і тестування, в пошуках компромісу між зручністю, красою і функціоналом.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяДетский мир
Следующая статьяЦветы

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here