Для початку потрібно визначитися з цільовою аудиторією. Зрозумійте для себе, кому найчастіше затребуваний ваш продукт; вік і стать покупця, Регіон його проживання, інтереси, соціальний рівень і рівень платоспроможності. Далі-визначитеся з популярністю ніші в обласному регіоні або країні. Для цього проаналізуйте кількість запитів потенційних клієнтів в пошукових системах. Чим більше запитів, тим актуальніше пропозиція і можливість отримати більший прибуток, але і тим вище конкуренція і складність розкрутки сайту в Інтернеті.

Не забувайте, що залежно від специфіки продукту або послуги, сезонність може сильно впливати на продаж і доходи. Якщо ви маєте намір продавати товари, призначені для використання в певний період (наприклад, шуби, купальники, демісезонний одяг, сонцезахисні засоби і т.д.), то важливо розуміти, що реальні продажі будуть тільки в сезон, для якого продукт призначений.

Дуже важливо проаналізувати конкурентів, переглянути їх пропозиції, зрозуміти сильні і слабкі сторони, оцінити схему ведення бізнесу. Зробивши висновки, вам вдасться створити кращу пропозицію, зачепивши своїх клієнтів більш вигідними умовами (наприклад, акції, знижки при замовленні від певної вартості, безкоштовна доставка, бонуси на наступну покупку і т.д.).

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяГлюкосил норма
Следующая статьяАвтовыкуп

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here